Naturen genom min kameralins

Alla inlägg under oktober 2010

Av Gunnel Sörensen - 18 oktober 2010 17:59

  Ett litet collage, en liten Pilfink gör sej fin i höstsolen.


  

Av Gunnel Sörensen - 18 oktober 2010 17:28

Visst är hösten vacker, den är ju så färgrik och mustig.

 Men den tiden är så kort så det gäller att ta vara på den, helt plötsligt har löven fallit till marken och blivit bruna, snart tar frosten de sista blommorna o det dröjer flera månader tills vi får se dem igen. 

  Här kommer några bilder som jag tycker om.

Klicka på bildera för att se dem större.

 

      

 

     

 

        

 

Ha en skön höstkväll 

Av Gunnel Sörensen - 16 oktober 2010 17:43

Det är dags nu, fåglarna samlas vid fågelbordet, det flaxas o tjattras så det står härligan till. Här kommer några bilder från denna vackra höstdag.       

 

Klicka för att se dem större.

 

      

 

    

 

Ha det så skönt i höstvädret.

Av Gunnel Sörensen - 3 oktober 2010 19:04

             

Klicka på bilderna för att se dem större.


 Bilder från två olika tillfällen då jag hade nöjet att få bekanta mej närmare med

 dessa underbara varma hästar.

En eftermiddag på sensommaren, gick de i en hage inte långt från där jag bor. Jag åkte dit, gick in, och var fast. Tiden gick alldeles för fort.

Jag satt där på en sten med kameran i knät o bara njöt, några foton blev det oxå, men bara att få vara där och uppleva den vackra eftermiddagen tillsammans med dem räckte för mej.


                               NÄRA NÄRA..


                 


   

               

Visst är dom stora men oxå grciösa.


Vid ett annat tillfälle, fotade jag dom i en annan hage o nu var det höst.


                                



            

                                           

                                                  

          


                                              



     Tack för denna gång o hadet så gött.

Skapa flashcards