Naturen genom min kameralins

Alla inlägg under september 2010

Av Gunnel Sörensen - 28 september 2010 17:39

Nu är hösten här, jag känner mej lite vemodig trots allt det vackra, då plockar jag fram mina vårbilder och genast känns allt lite bättre.


 






 


  



 




  




  




 



    






  



  




     

Ha det gott

Av Gunnel Sörensen - 20 september 2010 17:16

Ja nu har vi haft vår lilla bil ett tag, måste säga att jag är mycket nöjd. Det är en Kia ceed SW, 1,6 CRDI, en miljöbil som inte drar så mycket bränsle. Helt klart mycket roligare att tanka nu. Skulle tro att vi halverat bränslekostnaden.

Vi har anlitat ekoplus, de har varit mycket hjälpsamma o kontakten trevlig, kan verkligen rekomendera dom.

Vi betalar alltså en månadskostnad, storleken på den beror på vad man vill ha (se EKOPLUS.SE ), bilarna finns i olika utförande, från den lilla pikanton till ceed sw, man kan oxå välja till konfortpaket mm.

Ett bekvämt ägande, där man inte behöver tänka på sevice, den är ju oxå skattebefriad i 5 år o försäkring ingår i premunerationen.


 


Ha det gött alla.




Av Gunnel Sörensen - 15 september 2010 20:10

Nu är den här, hösten, med sina vackra färger o underbara luft. Det doftar moget, mornarna är förtrollande med dimmor som dansar över markerna o färgas röda i soluppgången.

Blommorna o gräset blänker av fukt o det är som miljoner diamanter har lagt sej på marken.

Visst är hösten vacker.

  



       


       


         


Ha det så gott o njut av dagen. 

Skapa flashcards