Naturen genom min kameralins

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Gunnel Sörensen - 3 september 2011 15:49

Sicket herrans oväder det blev, sådan tur att vi är hos "Majsan"o Micke och kan sitta på deras inglasade balkong.


   


Sådan otur med vädret, men jag fick lite roliga bilder i alla fall, visst är dom fina i sina färggranna plastskynken, fast en del är ju lite mer traditionella förståss.

   


Barn är barn o dom bryr sej inte så värst mycket om väder,1. här har handlats något viktigt o stort, så roligt det ska bli när jag kommer hem.

2. Varför ska dom prata så, men jag har ett eget paraply jag.

3.kan hon inte släppa ner mej, det måste väl ändå vara någon som ser dom underbara vattenpölarna?? 


 

O så går solen upp o så kommer regnet ner..

Inte bryr han sej ett dugg om det våta, men det finns andra som gör..


   


Usch o fy


 

Konstigt att det höll, ser verkligen inte så stabilt ut...


     


Än så länge går det, men nästa vindpust kan bli förödande..

Tuff kille...



Ton i ton, det gäller att vara rustad.


     


Är det någon som vill ha glass, jasså inte, idag är han nästan ett hån mot mänskligheten:=)


Ja en del sneglade lite avundsjukt på mej där jag satt med en kopp kaffe o hade det gött. Men det är ju självvalt att gå ut, till o med Kungen var ju ute...med sopsäck o allt.

Ha det gött o ta vara på den vackra hösten



   


Ovido - Quiz & Flashcards